Salt la conținut

Bine ai venit

Vă rog log in sau registru

Termeni si conditii

Folosirea acestui site implică acceptarea termenilor si condițiilor de mai jos. Recomandăm citirea cu atentie a acestora. Nestemate.ro  isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fără o altă notificare. Cea mai recentă versiune poate fi accesată în această pagină. Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastră se supune Termenilor si Condițiilor de ultilizare și implică acceptul cu privire la acestea.

Relația dintre părți este guvernată de urmatoarele acte normative:

  • OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
  • OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionisti
  • Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
  • Legea 365/2002 privind comertul electronic

THOUSAND SMILES SRL garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul nestemate.ro si nu ii conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau fără acordul prealabil scris al acesteia.
 

1. DREPTUL DE AUTOR

Întregul continut al site-ului nestemate.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, email-uri, scripturi, programe și alte date – este proprietatea THOUSAND SMILES SRL și a furnizorilor săi și este apărat de Legea pentru protecția drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) și de legile privind proprietatea intelectuală si industrială. Folosirea fără acord a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislației in vigoare. Domeniul nestemate.ro este deținut de catre THOUSAND SMILES SRL. Utilizarea acestei mărci, a domeniului sau a numelor de comercializare, a siglelor si a emblemelor, în forma directă sau „ascunsă” (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, căutare web) fără permisiunea prealabilă scrisă este interzisă și se pedepseste conform legii.
 

2. POLITICA DE PREȚURI

Produsele prezentate pe site-ul nestemate.ro sunt comercializare de firma THOUSAND SMILES SRL. Prețurile produselor pot fi schimbate oricând. Verificati prețul final de vânzare înainte de a achiziționa un produs. 
 

3. LIVRAREA PRODUSELOR

3.1. Livrare in Romania
 

  • Livrare la domiciliu prin curier Sameday, DPD sau Cargus (1-2 zile) – cu plata ramburs sau online pe site – GRATUITĂ pentru comenzile mai mari de 300 lei.  Pentru comenzile sub 300 lei taxa de livrare este de 19.99 lei

Comenzile primite până la ora 12 de luni-vineri vor fi ridicate de curier în aceeași zi de la magazin, iar livrarea la adresa clientului se va face in 1-2 zile lucrătoare, cu excepția perioadelor foarte aglomerate de sărbători și Black Friday, când livrarea poate dura până la 3-4 zile lucrătoare. Comenzile plasate în weekend vor fi ridicate luni de firma de curierat (cu excepția sărbătorilor legale).

In momentul ridicării coletului de la magazinul Nestemate.ro, vei primi un sms / email cu detaliile awb-ului, putând să urmărești coletul pe site-ul firmei de curierat pe tot parcursul livrării. 


3.2. Livrare internațională în Uniunea Europeană
Pentru livrările internaționale in UE vă rugăm să ne contactați la adresa contact[@]nestemate.ro pentru calcularea taxei de transport. Ulterior, costul produselor si a livrarii vor fi achitate de client prin transfer bancar sau plata online cu cardul.
Datele pentru transfer bancar:

Beneficiar: THOUSAND SMILES SRL
Cont IBAN: RO69INGB0000999907135086
Detalii: Comandă

* Durata de livrare: 4 – 5 zile lucrătoare.

 

4. POLITICA DE RETUR


Aveți dreptul să returnați o comandă plasată pe site-ul nestemate.ro, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acesteia. Doar persoana care a plasat comanda poate solicita returul acesteia și rambursarea banilor. Noi nu percepem nicio taxă de retur. Dvs. va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor (în funcție de optiunea de trasnport aleasă – vezi mai jos) – conform O.U.G nr.34/2014 articolul 14.

Persoanele juridice nu au, prin lege, dreptul de a returna produsele achiziționate

Vă reamintim faptul ca pietrele naturale pot avea mici imperfecțiuni de culoare sau crăpături, ceea ce este o caracteristică specifică lor si care le conferă unicitate, spre deosebire de pietrele sintetice (create in laborator) care sunt fără incluziuni. De asemenea,  in cazul bijuteriilor din argint lucrate manual, pot exista mici diferențe de lucrătură, care reprezintă dovada faptului că NU sunt realizate în serie, cu matrițe 3D, ci manual, prin ciocănire, șlefuire, laminare. 


Cum procedez pentru a solicita returul unui produs?


5.1 Trimiteți un email la retur@nestemate.ro 

Vă rugăm să ne înștiințați de intenția dumneavoastră de a face retur, printr-un email la retur@nestemate.ro, în care să specificați numele, numărul de telefon și codul IBAN în care să se facă rambursarea banilor. Opțional, puteți să ne spuneți motivul returului pentru a ne ajuta să ne îmbunătățim serviciile pe viitor.

5.2 Completați formularul de retur în EasyBox Sameday

Magazinul Nestemate.ro vă oferă posibilitatea să faceți retur în Easybox Sameday la costul de 15 lei! Această taxă de transport va fi scăzută din suma de rambursare. 

  • Va rugam accesati acest link și completați datele necesare pentru a înștiința firma de curierat Sameday de intenția dvs de a face retur.
  • Completati datele dvs, alegeti Easybox-ul pentru retur, iar la final vi se va afisa pe ecran un cod, pe care îl primiți ulterior și pe email. Vă rugăm să vi-l notați. Codul este valabil 72 ore. Cu acest cod mergeti la Easybox, il tastati și se va deschide usa lockerului. Puneti coletul in sertar, inchideti ușița și reveniți la ecran pentru a finaliza procesul.
  • Va rugăm să ambalați bijuteria în cutia de bijuterii, fixând-o bine în buretele cu care este căptușită aceasta. Apoi, introduceți cutiuta de bijuterii intr-un plic cu bule pentru protecție pe parcursul transportului. 
  • Atât! Firma de curierat se ocupă de lipirea awb-ului pe colet si trimiterea spre adresa magazinului.

5.3 Chemam noi curierul la dumneavoastra

Dacă nu doriti să vă deplasați la Easybox, aveți posibilitatea de a ne returna coletul și chemăm noi curierul la adresa dumneavoastră. Vă rugăm să ne specificați în email (retur@nestemate.ro) data la care doriți să predați coletul. De la acea dată, curierul are la dispozitie 48 de ore pentru a ridica coletul de la adresa menționată. Dumneavoastră trebuie doar să pregatiti coletul cum este descris mai jos, iar curierul va lipi AWB-ul pe colet. Nu avem control asupra orei la care ajunge curierul la adresa dumneavoastra.

Costul acestui serviciu este de 20 lei (taxa de trasport retur), cost care se va scădea din suma de rambursare.

5.4 Rambursarea banilor
 

  • La primirea coletului, magazinul nestemate.ro (SC THOUSAND SMILES SRL) va rambursa suma aferentă produselor returnate, mai puțin taxa de transport de 15 lei (in cazul returului in Easybox), respectiv 20 lei (in cazul in care chemam noi curierul la adresa dvs), in termen de 1-3 zile lucrătoare.
  • În cazul unui retur integral al comenzii, vă vom transfera în contul bancar oferit suma plătită inițial, mai puțin taxa de retur in valoare de 15 lei, respectiv 20 lei (in functie de modalitatea de retur aleasa) De asemenea, se vor scădea punctele de fidelitate aferente produselor returnate din contul dvs de client.
  • În cazul unui retur parțial, vă vom rambursa o sumă egală cu diferența dintre suma plătită pe comanda inițială și valoarea comenzii actualizate. Comanda actualizată este compusă din comanda inițială, din care se scad produsele returnate, iar valoarea acesteia se calculează în aceleași condiții de la data comenzii inițiale (promoții temporare, puncte de fidelitate, taxa de livrare dacă este cazul).
  • Atenție! Nu se trimit banii in plic, ci este obligatoriu să ne oferiți un cont bancar pentru transfer.
  • Dacă plata inițială a comenzii a fost făcută online de către cumpărător, rambursarea se va face în același cont.

INTREBĂRI FRECVENTE LEGATE DE PROCEDURA DE RETUR

a. Cum procedez pentru schimbarea unui produs?

Dacă se dorește schimbul produsului cu altul din magazin, se returnează produsul după care se plasează o nouă comandă.

b. Cum pregătesc coletul pentru retur?

  • Va rugăm să ambalați bijuteria în cutia de bijuterii, fixând-o bine în buretele cu care este căptușită aceasta. Folositi folie cu bule pentru protejarea bijuteriei in interiorul cutiei dacă este nevoie.  Apoi, introduceți cutiuta de bijuterii intr-un plic cu bule pentru protecție pe parcursul transportului. 
  • Dacă o comandă a beneficiat de o promoție cu un produs CADOU, returul va include în mod obligatoriu și produsul cadou. De asemenea, se recalculează comanda inițială, scăzându-se valoarea produsului returnat. Dacă noul total este mai mic decât cel necesar pentru alocarea cadoului la comanda inițială, atunci se va returna și cadoul.
  • THOUSAND SMILES SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea inițială, care pot avea o valoare între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului!


c. Ce se întâmplă cu punctele de fidelitate la un retur?

Se scad punctele aferente produsului returnat din contul clientului. Punctele de fidelitate rămase se vor putea folosi la o comandă ulterioară returului.
 

d. Ce produse pot returna?

În termen de 14 zile de la primirea acestora, se pot returna toate produsele comandate, fără nici un motiv. Condiția este ca produsele returnate să nu fie deteriorate, purtate sau uzate (pietre lipsă, incuietoare stricată, zale deformate, etc). În cazul soluțiilor de curățare a bijuteriilor, se acceptă pentru retur doar produsele sigilate, nedesfăcute.

  • ATENȚIE! Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului, în vederea returnării acestuia, aparține exclusiv clientului. În cazul în care nu se respectă întocmai condițiile menționate mai sus, compania noastră își rezervă dreptul de a refuza primirea coletului. În acest caz, contravaloarea transportului tur-retur cade în sarcina clientului și coletul se va întoarce la client.

e. Există taxă de retur?

Nu, returul este gratuit, fără a se percepe vreo taxa suplimentară. Conform O.U.G 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor (taxa de transport retur).


5. GARANȚIA PRODUSELOR

Conform OG190/2000 firma THOUSAND SMILES SRL, care deține site-ul nestemate.ro, este autorizată ca Operator de Metale si Pietre Prețioase cu autorizatia nr. 0011464. Bijuteriile din argint sunt marcate conform legii în vigoare, cu marca de titlu 925, marca de stat și marca de responsabilitate.

Bijuteriile achiziționate de pe site-ul nestemate.ro sunt bijuterii din argint 925 cu pietre semiprețioase, lucrate manual sau în serie limitată în țările de origine specificate în descrierea produsului. Astfel, in cazul bijuteriilor din argint lucrate manual, pot exista mici diferențe de lucrătură, care nu constituie un defect, ci dovada faptului că sunt lucrate manual si nu într-un mod automatizat. De asemenea, pietrele naturale pot avea mici imperfecțiuni de culoare sau crăpături, ceea ce este o caracteristică specifică lor si care le conferă unicitate, spre deosebire de pietrele sintetice (create in laborator) care sunt fără incluziuni.

THOUSAND SMILES SRL oferă clienților săi o garanție comercială de 90 de zile pe baza certificatului de garanție de la data achiziționării produsului, pentru deficiențe neimputabile consumatorului. Garanția poate fi invocată doar de persoana care a plasat comanda inițială si acoperă defectele de fabricație conform Legii 449/2003 și O.G. 21/1992. Ea nu se acordă în cazul folosirii necorespunzătoare a bijuteriilor.

Recomandări pentru o folosire corectă:

  • bijuteriile din argint cu pietre semiprețioase trebuie ferite de lovituri, îndoiri bruște, detergenți de vase, produse chimice, apa din piscină, parfum, spray, fixativ, expunere prelungită la soare.
  • bijuteriile se păstrează în săculeți/cutiuțe separate, pentru a se evita zgârierea lor.
  • argintul sterling 925 este un aliaj compus din 92,5% argint și 7,5% cupru care oxidează în mod natural în contact cu aerul și umezeala.  Oricând se dorește revenirea la nuanța inițială a argintului, acesta poate fi curățat foarte ușor cu o lavetă specială pentru metale prețioase.
  • bijuteriile reglabile (brățări, inele) vor fi mărite sau micșorate cu mare grijă, pentru a evita forțarea și ruperea lor.

Garanția constă în remedierea gratuită a defectelor care nu sunt imputabile cumpărătorului. In cazul în care nu poate fi reparată, bijuteria va fi înlocuită cu una similară, de o valoare egală sau se restituie suma plătită inițial.

Pentru orice întrebare, sesizare sau nelămurire legată de produsele comercializate pe site-ul www.nestemate.ro, vă stăm la dispoziție la adresa de email contact[@]nestemate.ro sau la numărul de tel. 0770773239. 


7. REFUZAREA / NERIDICAREA COLETULUI


Clienții care refuză sau nu ridică un colet, indiferent de motiv, pierd dreptul de a mai plasa pe site-ul nestemate.ro următoarea comandă prin ramburs. Achitarea respectivei comenzi se va realiza doar prin transfer bancar în avans, la care se adaugă taxa de 35 lei datorată ca urmare a nepreluării comenzii anterioare (transport dus-întors si amabalare).

Vă mulțumim!

Lista ta de dorințe